Selasa, 11 Jun 2013

Bila tidak ada helang, maka belalang pun dianggap helang. Pt1

40 Ulama Muda WAHABI UMNO


Fesyen Bogel Sunnah Nabi- Ulama Muda(WAHABI)UMNO Setelah beberapa bulan memeluk UMNO untuk menyebarkan ajaran Wahabi mereka. Kini yang bergelar 40 penyamun tarbush itu yang dakwa diri mereka ulama (padahal tak ulama pun budak hingus ja) telah berjaya buat julung-julung kalinya menjulingkan mata masyarakat Islam dengan mengadakan dan menganjurkan (lebih tepat menyokong) Islam For All : Fesyen Festival Islam @ IFF Islamic Fashion Festival 2010 baru-baru ini.




Antara perkara yang 'berjaya' diterap oleh ularmak muda (wahabi) UMNO dalam festival tersebut adalah meletakkan nama nabi Muhammad di buah dada dan dibahagian seluar dalam pada pakaian salah seorang penunjuk fesyen festival terbabit yang didakwa mereka sebagai pakaian Islam contoh (islam for all) dan itulah pakaian sunnah salafiah sebenar- kata mereka (ularmak muda wahabi UMNO).



Dan antara 'kejayaan' ulama muda (wahabi) UMNO itu juga adalah memperbanyakkan pakaian-pakaian yang menampakkan aurat secara jelas di atas dakwaan mereka kononnya ia sunnah nabi dan salaf soleh.


Nota
Untuk artikel lengkap sila rujuk
http://abu-syafiq.blogspot.com/2010/10/fesyen-bogel-sunnah-nabi-ulama-muda.html

artikel Ustaz zAbu Syafiq tdk bermakna beliau bersependapat dengan penulis blog harap maklum


Tiada ulasan:

Catat Ulasan